fembot, this could be us...

fembot, this could be us...

CRIME Shirt $21.68

The Kind of Tired That Sleep Won’t Fix Shirt $21.68

CRIME Shirt $21.68

  1. 1 month ago
    Anonymous

    >literally the ACK face
    hehehe

    • 1 month ago
      Anonymous

      >hey babe you wanna do a tiktok togethe-ACK

  2. 1 month ago
    Anonymous

    shit makes laugh every time

  3. 1 month ago
    Anonymous

    Really amazing how weak women are

  4. 1 month ago
    Anonymous

    There is literally nothing more satisfying on this earth than the face of a female immediately after facing the consequences of its actions.

  5. 1 month ago
    Anonymous

    Context? Is she died

    • 1 month ago
      Anonymous

      he snapped her neck like a twig

    • 1 month ago
      Anonymous

      Unfortunately not. It was absolutely brutal the way in which she went out.

  6. 1 month ago
    Anonymous

    What's wrong with him? That face looks soulless.

    • 1 month ago
      Anonymous

      I looked it up, she was beating him on livestream. Screenshot is him retaliating. She got charged with battery.

      • 1 month ago
        Anonymous

        Aw nobody has the video or a link? I wana laugh too.

        • 1 month ago
          Anonymous

          • 1 month ago
            Anonymous

            Thank you you're a man of culture. Kek this is exactly why women are dangerous. They are weak and moronic but they legitimately think they have a free pass to abuse and lie anytime they want without consequences. Good for him for ending her bullshit.

          • 1 month ago
            Anonymous

            What even is the context? Who are they to each other and why does she do that to him?

          • 1 month ago
            Anonymous

            He's the son of some billionaire who sent the woman in the video over $2,000,000 and they began dating. She then found out he "cheated" on her with a younger woman named Sarah whom he also sent over $2,000,000. Here's the full live stream:

          • 1 month ago
            Anonymous

            consider me totally demoralized.

          • 1 month ago
            Anonymous

            >She then found out he "cheated" on her with a younger woman named Sarah whom he also sent over $2,000,000.

            "Cheated" WTF is "Cheated"?

          • 1 month ago
            Anonymous

            oh my fricking god dude holy shit these people are fricked up. so what im getting from what you said, that really just shows how paying for people to like you or get sex will never go right, its all just a swirling mix of terrible shit waiting to happen

  7. 1 month ago
    Anonymous

    I don't care what she did, there is NEVER an excuse to hit a woman like this. She didn't even slap him that hard, he overreacted and then called her a "c**t" repeatedly, so yeah he's verbally abusive too.

    • 1 month ago
      Anonymous

      She deserved it as much as you do c**t

    • 1 month ago
      Anonymous

      theyre in relationship, he cheats on her with another girl
      she finds out, starts livestream, steals his money, posts his private info, calls the girl and punches him a bunch while driving in the car
      he hits back but idk they're both pretty shit

    • 1 month ago
      Anonymous

      women wanted equal rights. equal rights = equal fights.

    • 1 month ago
      Anonymous

      I just watched the video he never actually hit her like she hit him, he just grabbed and pulled her hair and head around. she smacked him repeatedly before that, one time directly in the face

    • 1 month ago
      Anonymous

      She deserves to be hit just for being a dumb c**t who drives while streaming and stares at her phone or at the person in the passenger seat and not keeping her eyes on the fricking road, but he never hit her the way she hit him.

  8. 1 month ago
    Anonymous

    an NSFFWcel finally getting his revenge on a foid.........

  9. 1 month ago
    Anonymous

    Remember when she dated Benjy from Howard Stern? Look at her now lol

Your email address will not be published. Required fields are marked *