I wish I was a thin fembot

I wanna feel loved, wanted, and nurtured. Every guy I met treats me like a sex object, like someone to be seen. Starting my new diet consisting two cups of tea. I wanna take care of myself and be loved again. I hope yall support my journey to weight loss. Currently is 71kg, 4'11 and my weight loss goal is 20kg.

Schizophrenic Conspiracy Theorist Shirt $21.68

Homeless People Are Sexy Shirt $21.68

Schizophrenic Conspiracy Theorist Shirt $21.68

  1. 1 month ago
    Anonymous

    >71kg
    >4'11
    Who is sexualizing a fat little midget

    • 1 month ago
      Anonymous

      A lot of guys I met. That's why I wanna lose weight and become loved, guys only see me for my breasts

      • 1 month ago
        Anonymous

        >guys only see me for my breasts
        Omg why? Post them so I can assess?

        • 1 month ago
          Anonymous

          No I don't wanna be sexualized, I'm not falling for that stupid trick.

          • 1 month ago
            Anonymous

            But like... what cup size are they?

            this is the one time where a fembot shouldn't post breasts as this would only reaffirm her belief. instead work on yourself as you want to and be happy that you are

            >the one time where a fembot shouldn't post breasts
            No such thing unless she is underage.

        • 1 month ago
          Anonymous

          this is the one time where a fembot shouldn't post breasts as this would only reaffirm her belief. instead work on yourself as you want to and be happy that you are

      • 1 month ago
        Anonymous

        Okay.
        But like, why is it wrong to like big breasts?
        I want a gf with big breasts. I want to love her and share stuff with her. I want to have stuff in common with her and share things.
        But what's wrong with liking a physical trait?

        • 1 month ago
          Anonymous

          I fricking hate being made to feel guilty for what I like.
          It's not a requirement, but damn.

  2. 1 month ago
    Anonymous

    good to hear. you will make a fine waifu

    • 1 month ago
      Anonymous

      I dont wanna be a fine waifu just a person who finally gets accepted and loved by her family

  3. 1 month ago
    Anonymous

    you'll just end up binging if you only drink 2 cups of tea everyday for as long as you can just try to eat 1 meal a day with healthy macros

    • 1 month ago
      Anonymous

      Dont wanna extend tho, I could give myself a zero monster drink or a zero diet Pepsi to give myself some energy

      • 1 month ago
        Anonymous

        you're only going to end up binging and gaining weight in a cycle especially with the eating habits you had to have had to get to that bmi in the first place but Ok

      • 1 month ago
        Anonymous

        Drink lots of coffee that shit ruins your appetite

        • 1 month ago
          Anonymous

          coffee stains your teeth

          >Im fat anon, Im obese, Im a fat whale, I'm a fat cow
          Yeah, I got that. You weigh more than me.
          Idc that much about weight. I would help my gf lose it if she wanted to.

          But I really do want a gf with big breasts. I don't want to feel like an butthole for it. There's lots of stuff I don't care about, but I like boobs.

          Don't really care, you are not gonna get your big tittied gf here

          • 1 month ago
            Anonymous

            there are bigger things to worry about than your teeth

          • 1 month ago
            Anonymous

            Yeah and I'm taking care of that. I don't wanna be a ugly b***h with stained teeth too

          • 1 month ago
            Anonymous

            >Don't really care, you are not gonna get your big tittied gf here
            Why be mean?
            Why the frick even make this thread if you're just gonna be a complaining b***h all the time?

            What the frick?

          • 1 month ago
            Anonymous

            I'm not trying to be mean, it just seem repeated. Thats fine you like big breasts, know what here's my discord ainousagi

          • 1 month ago
            Anonymous

            you have nice soulful art, good job

          • 1 month ago
            Anonymous

            classic incel

          • 1 month ago
            Anonymous

            What?
            Bro, I didn't want to add her.

            What's up with being so antagonistic?

          • 1 month ago
            Anonymous

            Awwww really thought I was gonna make a friend from this site:(

            am i wrong in anything i said?
            why do you not want to eat a minimal amount of food?
            if you find me so offensive i can stop posting and let you give yourself kidney damage

            Because It helps me lose weight.

          • 1 month ago
            Anonymous

            >if you're just gonna be a complaining b***h all the time?
            What is this discord drama? It's not mean to not want to date someone kek.

          • 1 month ago
            Anonymous

            >What is this discord drama? It's not mean to not want to date someone kek.
            I didn't ask her to date me!
            What the frick?

            Am I going insane?
            It's not mean to not want to date. I wasn't trying to date. I was bringing up why she thought that loking a trait was wrong, that's all.
            Holy fricking shit, this has to be ai.

          • 1 month ago
            Anonymous

            Dude nobody cares just move on with your life

          • 1 month ago
            Anonymous

            Idek what you're talking about, anon.

          • 1 month ago
            Anonymous

            >Holy fricking shit, this has to be ai.
            Chill out.
            You made it sound like you were begging for her disc. I assume she saw it that way too that's why she said you aren't finding your gf in this thread.
            Why am I explaining this, I came in here for tit pics.

          • 1 month ago
            Anonymous

            >You made it sound like you were begging for her disc.
            I know you saw it that way.
            I'm saying it has to be ai because it's the most npc assumption you can make in this place.
            You can't have a normal conversation without some moron self-inserting as if he had something to say.

          • 1 month ago
            Anonymous

            its quite literally what you implied when you went waaah um never finding a big boob gf are you dense

          • 1 month ago
            Anonymous

            >waaah um never finding a big boob gf are you dense
            I never said this or implied it. You read what you wanted to read.
            Keep self-inserting, mc-kun.

          • 1 month ago
            Anonymous

            Look at this

            >Im fat anon, Im obese, Im a fat whale, I'm a fat cow
            Yeah, I got that. You weigh more than me.
            Idc that much about weight. I would help my gf lose it if she wanted to.

            But I really do want a gf with big breasts. I don't want to feel like an butthole for it. There's lots of stuff I don't care about, but I like boobs.

            This is implying you want a gf and you are saying that you dont care implying that you want me to be your gf.

          • 1 month ago
            Anonymous

            If you complain in more threads i'm sure you'll find your big boob gf

          • 1 month ago
            Anonymous

            Anon.
            I just wanted to talk about something.
            You're the one who replied to me with some bullshit. Just like you're doing now. Keep going big boy.

            Look at this [...] This is implying you want a gf and you are saying that you dont care implying that you want me to be your gf.

            No. I was saying that liking a trait doesn't mean you're being sexualized all the time. And that I kinda hate it and feel bad at the same time when people say that. Some women like tall guys, it's not being objectfied if you have a type or like a certain feature.
            I was thinking about then helping you out with maybe some ideas on how to lose the weight.

          • 1 month ago
            Anonymous

            People don't usually come into a thread and make it about them and their problems. You have a thread.
            >without some moron self-inserting as if he had something to say.
            Ironic.

          • 1 month ago
            Anonymous

            I don't know who this person, don't know why they wanna respond tho acting like a hero

          • 1 month ago
            Anonymous

            oh shit wrong reply I thought this comment was talking about this dude

            am i wrong in anything i said?
            why do you not want to eat a minimal amount of food?
            if you find me so offensive i can stop posting and let you give yourself kidney damage

  4. 1 month ago
    Anonymous

    at least take vitamins you moron
    you'll have starvation pains within a week regardless
    you're just doing this for attention and you're probably like 5'10 with a fat hairy penis

    • 1 month ago
      Anonymous

      But what if vitamins got calories in it

      Okay.
      But like, why is it wrong to like big breasts?
      I want a gf with big breasts. I want to love her and share stuff with her. I want to have stuff in common with her and share things.
      But what's wrong with liking a physical trait?

      Im fat anon, Im obese, Im a fat whale, I'm a fat cow.

      • 1 month ago
        Anonymous

        >Im fat anon, Im obese, Im a fat whale, I'm a fat cow
        Yeah, I got that. You weigh more than me.
        Idc that much about weight. I would help my gf lose it if she wanted to.

        But I really do want a gf with big breasts. I don't want to feel like an butthole for it. There's lots of stuff I don't care about, but I like boobs.

  5. 1 month ago
    Anonymous

    is this a troll though are you really bmi 31

    • 1 month ago
      Anonymous

      Yeah I am

      But like... what cup size are they?
      [...]
      >the one time where a fembot shouldn't post breasts
      No such thing unless she is underage.

      I don't wanna get sexualiize so I'm not saying. Im not stupid

  6. 1 month ago
    Anonymous

    boohoo
    stop boasting about how much you're going to starve yourself for attention
    you can lose just as much weight in like 1.5x the time while also not slowly dying of malnutrition
    but you knew that

    • 1 month ago
      Anonymous

      You really didn't have to reply and you could just ignore this and have a way better day.

      • 1 month ago
        Anonymous

        am i wrong in anything i said?
        why do you not want to eat a minimal amount of food?
        if you find me so offensive i can stop posting and let you give yourself kidney damage

  7. 1 month ago
    Anonymous

    At 50 kg you will not be thin lol as someone who is 49kg 155cm

    • 1 month ago
      Anonymous

      44 pounds I will not be thin? sound moronic for me

      • 1 month ago
        Anonymous

        HAHAHA POUNDS

      • 1 month ago
        Anonymous

        At my weight I'm not noticeably thin, just average, and you are shorter than me so you'll always end up looking bigger than a tall girl with a similar BMI. We are more compressed, it's just how it works. Since you're obese you definitely shouldn't rush into fasting or low restriction at all, and should probably stay out of the ED sphere entirely. If you manage to even succeed with that, the second you loosen the reins a little, extreme hunger will consume you and you'll end up at or the same weight you began at or even more. To start off with just see what unhealthy habits you can ease yourself out of, like drinking pop or something, and what habits you can introduce. Gradually lower your calorie intake and you probably shouldn't go less than 800. It will be easier to keep the weight off and you will have less loose skin. If it took you months to eat yourself up to that weight, it should take months to lower yourself back down. I know it is frustrating but you have to be patient if you don't want to get caught in the Abyss. Or go and starve yourself, see what happens. Fasting in particular takes a while to work yourself up to. I can only manage a fast of over two days about once a month.

  8. 1 month ago
    Anonymous

    Every guy treats you like a sex object because you have no personality

  9. 1 month ago
    Anonymous

    Op is fat moronic midget don't bother actually

    • 1 month ago
      Anonymous

      Yeah I am very moronic and fat, thank you for insulting me fr. I think I need it everyday.

      • 1 month ago
        Anonymous

        you're too insufferable to be polite to
        be quiet and listen to

        At my weight I'm not noticeably thin, just average, and you are shorter than me so you'll always end up looking bigger than a tall girl with a similar BMI. We are more compressed, it's just how it works. Since you're obese you definitely shouldn't rush into fasting or low restriction at all, and should probably stay out of the ED sphere entirely. If you manage to even succeed with that, the second you loosen the reins a little, extreme hunger will consume you and you'll end up at or the same weight you began at or even more. To start off with just see what unhealthy habits you can ease yourself out of, like drinking pop or something, and what habits you can introduce. Gradually lower your calorie intake and you probably shouldn't go less than 800. It will be easier to keep the weight off and you will have less loose skin. If it took you months to eat yourself up to that weight, it should take months to lower yourself back down. I know it is frustrating but you have to be patient if you don't want to get caught in the Abyss. Or go and starve yourself, see what happens. Fasting in particular takes a while to work yourself up to. I can only manage a fast of over two days about once a month.

  10. 1 month ago
    Anonymous

    My curiosity still stands. Show us at least your silhouette. Draw yourself if you don't want to take any pictures

    • 1 month ago
      Anonymous

      This is the only sketch I made

      • 1 month ago
        Anonymous

        >the barcodes
        is there something you wanna tell us

        • 1 month ago
          Anonymous

          Yeah its very obvious.

          • 1 month ago
            Anonymous

            you shouldn't do that any further, i'm rooting for your weight loss and for you to be happy!

      • 1 month ago
        Anonymous

        is your head actually like a quarter of your body

        • 1 month ago
          Anonymous

          Uhhhhh idk

      • 1 month ago
        Anonymous

        Not fat enough to deserve pity.

  11. 1 month ago
    Anonymous

    an eating disorder would be an easy fix dumbass

    • 1 month ago
      Anonymous

      >an eating disorder would be an easy fix dumbass
      That's literally what she said, dumbass.

  12. 1 month ago
    Anonymous

    Oh, Lord. I finally feel understood. Me too. I am a big and fat girl and it's sooooo tiring.

  13. 1 month ago
    Anonymous

    do u have a big butt?

Your email address will not be published. Required fields are marked *