>put myself out there again instead of just fucking hookers. >slept with pre-transitioning 21 year old girl

>put myself out there again instead of just fricking hookers
>slept with pre-transitioning 21 year old girl
>de-transitioning biofem (no sex)
>20-something girl (no sex, jacked off onto her tit and then she hmu on the weekend but i wasn't down)
>24 year old japanese girl
>41 year old native woman
>old ugly italian b***h
i'm like, 'oh frick, THIS is all i can get now?!' and it makes me feel really bad about myself. society is fricked

Schizophrenic Conspiracy Theorist Shirt $21.68

Homeless People Are Sexy Shirt $21.68

Schizophrenic Conspiracy Theorist Shirt $21.68

  1. 1 month ago
    Anonymous

    oh, and a middle-aged married woman who came twice but i couldn't even cum, i fricked her breasts in the shower and i still couldn't cum and had a bad stomach ache all day

  2. 1 month ago
    Anonymous

    sounds like you fricked two hot b***hes, a milf, and had the opportunity to frick one more. what is the problem?

    • 1 month ago
      Anonymous

      idk, the b***hes i used to frick were hot, the hookers i frick are usually hot, and these chicks are fricking freaks and i feel like a fricking freak bruh. it's just like kinky shit at this point, i wish i wasn't poor and could get a pretty asian b***h

      contrary to what morons on the internet and NSFFW will want you to believe, nobody does casual sex anymore except degenerates. most men just get into long relationships with someone they love.

      lmao ok gaygo cough cough cough

    • 1 month ago
      Anonymous

      idk, the b***hes i used to frick were hot, the hookers i frick are usually hot, and these chicks are fricking freaks and i feel like a fricking freak bruh. it's just like kinky shit at this point, i wish i wasn't poor and could get a pretty asian b***h
      [...]
      lmao ok gaygo cough cough cough

      also, like, idk if it's just me but every one of them, if we don't frick all night she sucks my dick all night, ugh is it just me? am i this sex-starved? i don't even know. these b***hes are fricking all the time, ugh

      • 1 month ago
        Anonymous

        the average male has sex 150 times a year.

        • 1 month ago
          Anonymous

          uggghhhh shut up
          i can't get a girlfriend
          i have to either frick freaks or pay for sex

          • 1 month ago
            Anonymous

            >i can't get a girlfriend
            biggest lie of the century.

          • 1 month ago
            Anonymous

            >biggest lie of the century.
            i haven't had a girlfriend in a decade

            Have you ever had a phone or a computer for longer than 3 weeks?

            yes, but women are just objects. phones and computers show me new stuff. unless she changes her hairstyle or buys new clothes, you get bored.

          • 1 month ago
            Anonymous

            >yes
            So you were full of shit.

          • 1 month ago
            Anonymous

            i don't view women as possession. also, computers and phones don't get boring. fricking the same woman does. you can always watch or do something new on your phone or computer. even if she changes her hair or buys new clothes or wears false lenses or does her makeup different or does her nails or changes her life direction, it's still just her, even if she gains or loses weight, or maybe even gets plastic surgery or goes tanning or whatever, it's just her, you frick her, that's it.

          • 1 month ago
            Anonymous

            >computers don't get boring
            You are a moron.

          • 1 month ago
            Anonymous

            ok incel, cope harder

          • 1 month ago
            Anonymous

            >incel
            Do you really think incels have girlfriends now? LOL

          • 1 month ago
            Anonymous

            i have literally NEVER been in a long-term relationship, i get bored after three weeks tops and need to frick something else

          • 1 month ago
            Anonymous

            Have you ever had a hobby for more than 3 weeks?

          • 1 month ago
            Anonymous

            you're acting like women are special and unique lmao. women are boring and bad. you frick them, that's it.

          • 1 month ago
            Anonymous

            you're acting like women are special and unique lmao. women are boring and bad. you frick them, that's it.

            all they want is your money and your wiener, sometimes offspring. or else to kill you. women are evil. stop being a fricking whiteknight homosexual cuck you pathetic excuse for a man.

          • 1 month ago
            Anonymous

            >men are so boring and moronic that the only reason for their existence is their wiener or money

          • 1 month ago
            Anonymous

            just get a sex change, you pre-op homosexual. you have the mind of a woman

          • 1 month ago
            Anonymous

            >men are so moronic that they believe in "changing" your sex

        • 1 month ago
          Anonymous

          uggghhhh shut up
          i can't get a girlfriend
          i have to either frick freaks or pay for sex

          whatever, though. i get bored of fricking the same person after three weeks, tops. i don't know how people can do long-term relationships

          • 1 month ago
            Anonymous

            Have you ever had a phone or a computer for longer than 3 weeks?

  3. 1 month ago
    Anonymous

    contrary to what morons on the internet and NSFFW will want you to believe, nobody does casual sex anymore except degenerates. most men just get into long relationships with someone they love.

  4. 1 month ago
    Anonymous

    >robot board
    >posts about having sex with multiple women

    Do morons even know what this board is for?
    Do these normnigs even know what a robot is anymore?

  5. 1 month ago
    Anonymous

    >put myself out there again
    how tho. what did you do? dating apps?

  6. 1 month ago
    Anonymous

    ok I can do this but idc about sex I have a hand, HOW DO YOU KEEP EM these squishy bastard women

  7. 1 month ago
    Anonymous

    >i feel that kinda
    >Not sex tho
    >Have an online class
    >Was excited, burned through a whole bunch
    >Is supposed to take 6 months, burned through 1/8 in one day
    >Parents harassing me to get a haircut (but not a shaved head or i'll get kicked out
    >Springs on me going at the last minute
    >Pull out
    >Guilts me
    >Got projects to work on
    >Not too passionate
    >Getting nothing done
    >I could go on

    • 1 month ago
      Anonymous

      >Next unit is Carpentry math
      >Cheesiest thing ever
      >Don't really want to burn an hour and a half doing long division
      Worse still:
      >Next unit is boring too
      >Had to trudge through two bullshit lessons to get to anything good at all

Your email address will not be published. Required fields are marked *